Job 33 van 147


Report this listing

Solliciteren



Administratieve technische klantendienst medewerker Hasselt


Functie

Voor onze klant, een groot telecombedrijf zijn we op zoek naar een communicatieve administratief technisch bediende.



Als Technisch Commercieel Bediende ben je een cruciale schakel tussen onze technische medewerker en de behoeften van onze klanten.
Je bent verantwoordelijk voor de ticket behandeling en zal de technische interventies opvolgen en stroomlijnen.

Analyseren en prioriteiten stellen is van cruciaal belang in deze job.
Je hebt veel contact met klanten en de interne medewerkers.
Opvolgen van klantvragen en -klachten en zorgen voor een snelle en adequate oplossing.

Jouw profiel

Om succesvol te zijn in deze rol, zijn we op zoek naar kandidaten met de volgende eigenschappen en kwalificaties:

Assertief: Je hebt een proactieve houding en neemt initiatief om doelen te bereiken.
Logisch denken: Je kunt problemen analyseren en oplossen door logisch redeneren toe te passen.
Analytisch vermogen: Je hebt sterke analytische vaardigheden
Uitstekende communicatieve vaardigheden: Je kunt informatie duidelijk en begrijpelijk overbrengen aan zowel interne als externe belanghebbenden.
Teamspeler: Je kunt goed samenwerken met verschillende teams en afdelingen binnen de organisatie.
Klantgericht: Je hebt een sterke focus op klanttevredenheid en streeft ernaar om de verwachtingen van de klant te overtreffen.
Ervaring: Ervaring in een technisch commerciële functie is een pluspunt maar geen noodzaak
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

Aanbod

Wij bieden:

Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamische en groeiende organisatie.
Je zal werken van maandag tot vrijdag : 08u-16u30.
Je kan enkele dagen van thuis werken (na opleiding)
Een competitief salaris, aangevuld met extralegale voordelen.
Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei binnen het bedrijf.
Je kan starten op 01/05/24, de opdracht loopt voor 1 jaar (verlengingen niet mogelijk)
Een stimulerende werkomgeving met ruimte voor initiatief en creativiteit.

Interesse ? Solliciteer online of stuur je CV naar carine.boulogne@adecco.be

Solliciteren

182 HASSELT INDUSTRIE
+32 (0)11 22 11 63

Solliciteren